2013. március 30., szombat

Total Commander androidra

Próbálok olyan dolgokat írni, amik minden android felhasználót érdekelnek, tehát valószínüleg sose fogok xperia S tesztet készíteni. Ezért most egy hasznos mappakezelőt mutatok be nektek, és ez nem más mint a total commander. Ezt az appot szerintem mindenki ismeri, ugyanis a windowson vagy akár linuxon (pl én ubuntun használom) elengedhetetlen. Ez nincs máshogy androidon sem, főleg az ICS esetében. Már lassan féléve használom gyakran, pl.: játékok hackelésénél. Így szerintem nyugodtan mondhatom, hogy ismerem, és értékelhetem. Azt elsőre "leszögezem", hogy bugot, azaz hibát nem találtam, de nem csak erről szól egy teszt. Az első pozitívum a gyorsasága : más fájlkezelőkhöz képest villámgyors. Másodpercek alatt kicsomagol szinte mindent. A stabilsága átlagosnak mondható, hozza a kötelezőt, nekem egyszer volt, hogy kényszerítetten le kellett állítani, viszont az már az én mobilom hibája volt. Ezeken kívül számos extrája van, ezek közül egyedül egyet emelnék ki, és ez az FTP-szerver kezelés. Van szerverem így óriási hasznát vettem, hogy nem a gépemen kellett konfigolni a fájlokat. Összességében egy jó alkalmazás és mégegyszer mondom : ics-re kihagyhatatlan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése