2013. március 28., csütörtök

Kezdés!

Az első bejegyzés...
Valahogy úgy éreztem hogy kell egy olyan blog végre ami az androiddal kapcsolatos híreket, és tudnivalókat összefoglalja tapasztalat és specifikáció alapján. Ezt úgy értem, hogy például hiába van egy ZTE-be jobb processzor mint egy samsungban a zte akkor is akadni fog és instabil lesz (persze ez sem minden esetben). Ez az optimalizálás miatt van, pedig a specifikáció szerint a zte jobb lenne. Ez persze csak példa, de sok esetben igaz.
A blogot, mint ahogy az előbb is írtam nem tesztek fogják alkotni, hanem hírek, tippek és vélemény. Cikket bárkitől elfogadok, és ha jó, és normális helyesírása van, akkor ki teszem a blogra.
És hogy miért hoztam létre a blogot?
Bár a legelső mondatom erről szól, de ezt szeretném kicsit jobban kifejteni. Először is van több hasonló oldal is, viszont azt vettem észre, hogy kezdenek nagyon specifikációkra támaszkodni, vagy éppen pont a másik véglet, azaz hogy azt se tudják hogy mi a hardver. Ezért hoztam ezt létre, hogy kicsit mindenki akit érdekelnek az ilyenek mint pl.: a rootolás, romozgatás, kernel frissítés, modding stb..., azoknak könnyebb legyen mindezt megcsinálni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése