2013. március 30., szombat

Egy jó facebook chat alkalmazás

Én elég gyakran szoktam facebookozni, egyrészt divatból teszem, másrészt unalomból, bár én még mindig a skypot szeretem a legjobban ha már nem lehet élőben beszélni.
Mivel gyakran úton vagyok, sokszor telefonról facebookozok. Ebből könnyen ki lehet következtetni, hogy rendszeres facebook app felhasználó vagyok, így a legkisebb bug is nagy gondot tud okozni.
Az eredeti facebook alkalmazással nagy gond nincs, maximum hogy lassú.
Ellenben a Facebook Massenger nevű eredeti facebook chat alkalmazással már igen nagy gondjaim voltak : A képeket nem jeleníti meg rendesen, ha küldök képet, nem küldi el, hiba üzenetek és még sok-sok bug.
Ezért új alkalmazást kerestem és a Go Chat for Facebook app kiválónak tűnt.
Ez olyan, mintha PC-ről lennék facebookon, tehát az ismerőseink nem egy kis iPhonet látnak az állapotunk helyén, hanem egy zöld pontot.
Ez az alkalmazás elképesztően jóra sikeredett. Szó szerint mindene pozitívum. Talán egyedül annyi rossz van benne hogy egyedi smileyai vannak és kicsit többet fogyaszt az akksiból.
Ezt az alkalmazást mindenkinek ajánlom aki szokott facebookozni, és elege van a lassúságból és hibákból!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése